

Az ügyfélkezelés forradalma: majd a chatbot megoldja?
Az elmúlt néhány évben egyre több cég weboldalán jelenik meg robotok által kezelt
TÁRSTULAJDONOS
Vezetői tanácsadóként kezdtem, két évig dolgoztam zömmel stratégiai és folyamatfejlesztési projekteken, főleg az energetikai és az egészségügyi szektorban. Ezt követően közel tíz évet dolgoztam egy hazai központú régiós nagybank stratégiai, tervezési és kontrolling területén. Viszonylag jelentős tapasztalatot halmoztam fel problémamegoldás és döntéselőkészítés terén, ezt a tapasztalatot hozom a Bookkeepie-be (volt Könyvelő-Net), az innovatív gondolkodás és a kísérletező hajlam mellett. Meggyőződésem, hogy a digitalizáció, amit ez az innovatív közösség, a Számlázz.hu PARK a zászlójára tűzött, nemcsak a könyvelők, de az ügyfeleik számára is egészen új mélységeket és magasságokat nyithat meg az együttműködésben.
#könyvelőkeresés
Az elmúlt néhány évben egyre több cég weboldalán jelenik meg robotok által kezelt
Mostanában alig olvashatunk olyan cikket, ami ne térne ki arra, hogy hogyan éljük
Bár a szervezeti egységek közötti együttműködési, információáramlási problémák a nagyobb cégek sajátosságai, a
A Számlázz.hu PARK (azaz Pénzügyi és Adminisztrációs Rendszerek Központja) minden tudást összegyűjt neked, amire egy okosan automatizált vállalkozáshoz szükséged lehet. Stratégiától a számlázásig, szerződésektől a könyvelésig, készlettől pénzügyi riportokig, fintech trendektől a konkrét cashflow-ig, vállalkozástól a gép és ember viszonyáig összelegózhatod magadnak az ideális rendszert, hogy okosautomatizmusok könnyítsék a mindennapi munkádat.
2023 © Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Impresszum | Made with by WPViking Agency